Buyurtmani qanday bekor qilish kerak?
Buyurtmani qanday bekor qilish mumkin?
Bizning kompaniya mijozlarga ma'lum sharoitlarda buyurtmani bekor qilish imkoniyatini taqdim etadi. Buyurtmadan voz kechish huquqiga ega bo'lgan holatlar bilan tanishing:
1. Buyurtmani qayta ishlash bosqichida
1. Siz buyurtmani yetkazib berish xizmatiga topshirilguncha bekor qilish huquqiga egasiz. Buning uchun qo'llab-quvvatlash xizmatimizga +998 71 200 01 05 raqamiga qo'ng'iroq qiling yoki bizning Telegram botimizga yozing. Buyurtmangizning joriy holatini bilish uchun veb-saytimizdagi shaxsiy kabinetingizda "Buyurtmalar" bo'limiga tashrif buyuring.
2. Shaxsiy kabinetingizdagi "Buyurtmani bekor qilish" tugmasini bosish orqali.
2. Yetkazilgan mahsulot mos kelmaganda
Agar sizga noto'g'ri mahsulot yoki buyurtma qilganingizdan butunlay farq qiladigan mahsulot yetkazib berilgan bo'lsa, sizda xariddan voz kechish va buyurtmani bekor qilish huquqi mavjud.
3. Narxni nojo'ya o'zgartirish holatida
Agar buyurtmani olganingizda dastlab kelishilgan summadan ortiq to'lov talab qilinsa, siz xaridni bekor qilishingiz mumkin.
Eslatma: Buyurtmangiz bo'yicha har qanday savollar yoki shubhalar paydo bo'lsa, batafsil maslahat va yordam olish uchun mijozlarni qo'llab-quvvatlash xizmatimizga zudlik bilan murojaat qilishingizni tavsiya qilamiz.
Bizning qo'llab-quvvatlash xizmati har kuni soat 09:00 dan 22:00 gacha ishlaydi, dam olish kunlarisiz.